Schudnąć: Jedz Śniadanie

Uncategorized

Co na śniadanie – kawa? Rano, ledwo patrząc na kuchnię. Gotowanie śniadania zajmuje cenny czas, który w niedoborze. Ale istnieje wystarczająco dużo dowodów na to, że prosty akt jedzenia śniadania-codziennie to duża część schudnąć, dużo masy.

“Ludzie przepuszczają śniadanie, myśląc, że są one ciąć kalorie, ale w połowie rano, w porze lunchu, że człowiek głodny” – mówi Milton Stokes, RD, km / h, główny lekarz-dietetyk dla szpitala Św. Z barnabsem w Nowym Jorku. “Śniadanie zastąpić kalorii w ciągu dnia z безмозглыми pić, jeść na obiad i kolacja. Oni stawiają przed sobą na porażkę”.

Use śniadaniaUse śniadania

Śniadanie jest codziennym nawykiem do “udanych przegranych”, które należą do Krajowego rejestru kontroli wagi. Ci ludzie zachowali za 30 funtów (lub więcej) utrata masy ciała, co najmniej rok, a niektóre w ciągu sześciu lat.

“Większość — 78% — poinformował jeść śniadanie każdego dnia i prawie 90% stwierdziło, że na śniadanie, co najmniej pięć dni w tygodniu, co daje podstawy, by sądzić, że zaczyna dzień od śniadania jest ważną strategią, aby schudnąć i utrzymać ją” – mówi James O. Hill, doktor filozofii, z rejestru-założyciel i dyrektor Centrum odżywiania człowieka na uniwersytecie w Kolorado nauk medycznych Centrum.

Dwa badania w czasopiśmie amerykański dietetyczny Skojarzenie, potwierdzają ten wniosek. Choć są one finansowane przez zboża firmy, dietetycy mówią, że oni podkreślają komunikat – śniadanie jest bardzo ważne dla utraty wagi.

Zespół naukowców przeanalizował dane z finansowane przez rząd badania ponad 2000 młodych dziewcząt w wieku od 9 do 19 lat. Okazało się, że regularne zjadacze kaszy było mniej problemów, niż ciężar rzadko поедатели kaszy. Ci, którzy jedli kaszę czasami mieli o 13% wyższe ryzyko nadwagi w porównaniu z konwencjonalnymi поедатели kaszy.

Inny zespół badawczy przeanalizował dane rządu na 4,200 dorosłych. Okazało się, że regularne zjadacze śniadania, byli bardziej skłonni regularnie trenować. I kobiety, które regularnie jadły na śniadanie, jak zwykle, jeść mniej kalorii w sumie w ciągu dnia. Tych mężczyzn i kobiet, którzy jedli kasze na śniadanie musiał obniżyć ogólną spożycie tłuszczu-w porównaniu z tymi, którzy jedli inne produkty na śniadanie.

To ma sens: jedzenie na początku dnia powstrzymuje nas od “głodu jedzą” później. Ale to również skok-rozpoczyna swój metabolizm, mówi Elisabetta Politi, RD, km / h, zasilanie manager dla księcia dietetyczne i centrum fitness w szkole medycznej uniwersytetu Duke ‘ a. “Gdy ty nie jesz śniadanie, faktycznie pościł w ciągu 15 do 20 godzin, tak, że nie wytwarza enzymy, niezbędne dla metabolizmu tłuszczów, aby schudnąć.”

Wśród ludzi, których ona doradza, konsumenci śniadaniu, jak zwykle, ci, którzy stracił znaczną ilość masy. Są one również prowadzą. “Mówią, że wcześniej regularnie śniadanie, jedzą większość swoich kalorii po 5 pm,” Politi mówi. “Teraz starają się rozpowszechniać kalorii w ciągu dnia. To ma sens, że ciało chce być pełen”.

Inteligentny Śniadanie

Jeśli śniadanie, to najważniejszy posiłek dnia, to lepiej, aby dokonać właściwego wyboru żywności. Oto, gdzie owoce, warzywa, i pełnoziarniste w ten obraz. Bo to jest bogate w błonnik, wypełniają cię – dopóki przynoszą mniej tłuszczu do stołu, mówi Barbara Rolls J., k. m. n., przewodniczący Guthrie w dziedzinie żywienia na uniwersytecie stanu Pensylwania w Pittsburghu i autor planu kontroli obszerne wagi.

Te bogate w błonnik pozwalają jeść więcej posiłków, ale dostaniesz mniej kalorii. Koncepcja ta nazywa się “gęstość energii” – ilość kalorii w określoną ilość jedzenia, rolki wyjaśnia.

“Niektóre produkty żywnościowe, zwłaszcza tłuszczów – bardzo energochłonny, a to znaczy, że oni mają dużo kalorii pakowane są w małym rozmiarze, Rolls-mówi. “Tym nie mniej, produkty, które zawierają dużo wody, mają bardzo niską gęstość energii. Sama woda ma gęstość energii zero. Bogate w błonnik, takie jak owoce, warzywa i zboża mają niską gęstość energii”.

Tłumaczenie: jeśli jesz produkty o wysokiej gęstości energii, takie jak bajgle, że stojak na kalorie szybko. Jeśli jeść pokarmy bogate w błonnik, niskim poziomem gęstości energii produkty – na przykład, płatki owsiane, truskawki, orzechy włoskie, a także niskotłuszczowy jogurt-można jeść więcej i mniej kalorii.

Śniadanie składa się z 1 szklanki płatków owsianych, 1/2lf filiżanka chudego mleka, 1 szklankę posiekanej natki truskawek i 1 łyżkę orzechów włoskich tylko 307 kalorii. Dwa multi-ziarna, wafli, 1 szklanka jagód, 3 łyżki jasnego syropu, 1 szklanka prostego niskotłuszczowego jogurtu mają około 450 kalorii. To jest prawie równa standardowej Obwarzanek i krem-serem na śniadanie – ale to znacznie więcej żywności, i znacznie mniej tłuszczu.

Śniadanie, szybko i łatwoŚniadanie, szybko i łatwo

Wysoka zawartość błonnika – od 3 do 5 gramów błonnika na porcję-to optymalny, Stokes radzi. “Ale nie przesadzaj, jeśli nie Jesteś przyzwyczajony do niego, bo zbyt duża ilość błonnika może powodować zaparcia, biegunka lub zaburzenia żołądka”.

Co do słodkich płatków, “lepsze to, niż nic” – mówi. “Śniadanie lepiej, niż bez śniadania. Ostatnią rzeczą, którą każdy musi zrobić, to pominąć śniadanie. W przeciwnym razie będziesz coś jadł jeszcze gorzej, później – czekoladki i chipsy-bo jesteś гgłodują”.

Jeszcze lepsza opcja: “niektóre matki biorą słodzonych cukrem płatki i wymieszać go z niesłodzone płatków. Lub biorą niesłodzone płatki i wymieszać go z czymś, trochę słodki … niskotłuszczowy jogurt lub budyń.”

Inteligentny Śniadanie Proste

“Śniadanie nie musi być skomplikowane,” mówi Stokes. “Moja filozofia polega na tym, że im prościej, tym lepiej”. Trzyma zamrożone jagody lub brzoskwinie na rękach. “W każdym razie nawet bardziej pożywne niż świeże, ponieważ są one w godzinach szczytu, i natychmiast zamrożone”. Również z puszki brzoskwinie (w naturalnych soków bez dodatku cukru) są dobrym rozwiązaniem.Inteligentny Śniadanie Proste

Masło orzechowe, jajka, jogurt naturalny/mleko i inne dobre opcje, mówi.

Jego sugestie i śniadanie:

  • Banan z masłem orzechowym
  • Banan wykonywane jest gwintowanie na jogurt
  • Płatki owsiane z owocami-jak jabłka, jagody, lub brzoskwinia
  • Mała tortilla z kilkoma łyżkami masła orzechowego i pokroić truskawki. Rozwałkować, pokroić go. To działa dla dzieci i dorosłych.
  • Śniadanie smoothie — owoców, lodu, mleka lub jogurtu. “Są one przenośne — polej do filiżanki, a ty wychodzisz za drzwi”, – powiedział on.

Co do tak ulubionego Obwarzanek – niestety, jest to ilość kalorii, które jest równoznaczne z pięciu kromek chleba, mówi Stokes. “Po prostu zjeść połowę. A jeszcze lepiej, nie przynoś je do swojego domu. Będziesz po prostu w końcu ma wszystko, aby ona się nie psuje”.

Najlepsza opcja: “iść na małe bułeczki, takie małe, podobne do hokeja podkładki. Wrzucam kilka migdały lub orzechy nerkowca olej zamiast masła sera. Ludzie myślą, że ser-to produkty mleczne, ale to nie … to tłuszcz. Jeśli musisz mieć ser, sprzedam beztłuszczowe. Szczerze mówiąc, nie ma żadnej różnicy w smaku. Dodać trochę dżemu, kilka kawałków truskawek”.

Jeśli w biegu fast-food śniadanie kanapki twój drop, to jak należy angażować się w zdrowy sposób: pełnoziarniste angielskie muffiny, a jajko na twardo, niskotłuszczowy ser grillowany, z góry – szynkę lub boczek opcjonalnie. “To przenośny. Można jeździć z tym” – mówi Stokes. “Czasami na obiad, wezmę dwa, jeśli nie masz ochoty na gotowanie.”

Jeśli lubisz musli, uważnie czytaj etykiety, radzi on. “Kupuj niskiej zawartości tłuszczu, i traktować go jako przyprawa, a nie danie główne. Jeśli traktować go jako podstawowe, będziesz jeść zbyt dużo tłuszczu i cukru”.